diumenge, 31 d’octubre del 2010

El meu cap de setmana

                     Dissabte
El dissabte va ser aborrit, quan hem vaig alçar hem vaig possar a fer un''power point'' per a ma mare.
Ja, que al dia següent era el seu aniversari.
Despres vaig  desdejunar un got de llet amb cola-cao.
A continuació, mon pare i jo, varem anar a comprar-li una mini-radio a ma mare.
Quan arribarem a la tenda, no hi havien mols models per a triar així que agafarem una mini-radio roja de la marca ''sony''prou careta i bonica.
Tornarem rapid perque mon pare es tenia que anar a la seua casa de l'horta a que l arreglaren l'alarma.
Així, que hem va dur a casa amb la mare i ell sen va anar a l'horta.
Quan hem va dur a casa, jo vaig fer alguns canvis al ''power point'' de la mare.
¡Per fí l'havia acabat!
A les hores, no podia esperar mes, i li vaig donar la radio i el power a la mare.
Quan  va obrir la radio, li va encantar i quan va obrir el ''power point'', imagineu-se.
En eixe moment, jo vaig agafar la radio de la mare, i hem vaig possar a jugar amb els ''playmobils'' i la radio.
I la mare hem va dir que cridara al pare.
El pare va dir que no venia a menjar.
I de sobte, ma mare hem va dir:
A menjar. Jo no meu podia creure,¡ havia passat el matí volant!
Vaig menjar sopa, i en acabar  la mare sen va anar a dormir mentre jo veïa la tele.
A la vesprada,la mare i jo, vaixarem a comprar a mercadona i jugarem 4 partides als escacs.(i varem guanyar 2 partides cadascuna)
I ja eren les huit aixi que vaig fer uns pocs deures i despres  vaig sopar.
A cntinuació, vaig vore la tele mija hora i vaig anar a dormir. 
Aquesta es la foto de la mini-radio.
Lucia Pascual

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada