diumenge, 13 de novembre del 2011

ANIVERSARI DE MAX

El diumenge passat 13-11-11 vam calebrar l'aniversari de Max Martí, en casa de son pare. Van anar tots els de la classe, més dos de la classe de tercer, però van faltar dos de quart.

Tots s'ho van passar la mar de bé, perquè hi havien molts jocs per jugar.L'aniversari començava a les quatre i mitjà, i acabava a les set i mitjà, però molts s'hem van anar a les vuit.
Molts dels xiquets que hi havien estaven jugar a futbol, i les xiquetesvan jugar a altres jocs, com: bomba, pilicis i lladres, i relleus. Jo jugava amb les xiques, i m'ho vaig passar molt bé, i les demés xiques també.
Després vam anar a berenar, i el pastís era del barça, peròjo no vaig menjar, però el que si que vaig menjar son llepolies, i al acabar de berenar vam continuar jugant, però poc després s'hen va anar la majoria de la gent, i jo m'en vaig anar a casa de ma mare amb uns amics. Al meu germà li van regalar un munt de joguets, i després vam anar a casa de ma mare, i li ho vam contar tot el que haviem fet, com jo os ho estic contant.
                                                                                                                            Gal·la Martí/ València

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada