dimarts, 23 de novembre del 2010

EL MEU CAP DE SETMANA

Dissabte:


El dissabte em vaig alçar i vaig vore la tele. Em vaig vestir i m'en vaig anar a l'O.V.I. Quan ja ha passat l'estona de cantar, em vaig anar a casa a dinar. Només acabar m'en vaig entrenar per al pertit del dilluns.(ENS VAN FUNDIR COM EL FORMATGE). Després, vam dinar em el Riu, vam tornar a casa i vaig fer deures. Es vs fr l'hora de sopar i vam sopar amb unes amigues:
-Una pizza de formatge i bacon
-Una pizza barbacoa
-Una pizza de NOZILLA
A DORMIR

Diumenge:

Em vaig alçar i em vaig possar a vore la tele. Vam desdejunar i vaig fer feures. Vaig jugar amb el meu germà fins les 1:30 i ens vam anar a celebrar l'aniversari del meu tio Manuel(EL FILL DE "CAIE") Vam jugar amb la meva cosina Maria Caballero. Allí dinarem moltes coses. Després de 3 hores de diversió, ens n'anarem a casa i soparem, deprés ens n'anarem a dormir tots
ZZZZZZzzzzzZZZZZZzzzzz

Dani

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada