diumenge, 5 de desembre del 2010

El meu cap de setmana

El divendres ani acasa de Elisa i estagerem jugant als sims despres desarem a Mario en el futbol i jo ani avore a Elisa jugar al tenis fins que vigera ma mare a per mi.Quan ariva ma mare anaven ella Julian ( el seu marrit)
i Flo en realitat es diu Florentine pero jo li dic flo te ise nom perque es alemana ( es la novia del meu guerma Alex) i anarem a el cortin gles a comrarme un avric,i despres anarem al cine a bore




                                        " Narnia la travesia del viage del alba"



i despres anarem a sopar aun bar que es diu la albergina , ia dormir zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.



                                         El disabte


Em vaig desperatr i  a lora i miga va vindre Noelia a fer un trevai ens u varem pasar super ve es va cedar a dinar tambe.Deapres quan son pare vinge a replegarla ai jo tambe.
En casa de Noelia primer me ba ensenyar la casa i despres ens quedarem jugant en la guardilla despres berenarm i vegerem una peli. , quan es va fer lora de sopar el pare de noelia em porta a macasa .Sopi i vaig estar jegin fin que em vaig dormir. Pro no avaig poder dormir ve perque no pare de tosir

                                                       Quina calda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada