diumenge, 12 de desembre del 2010

QUINS DIES TAN DIVERTITS!

Dissabte:

Em vaig alçar i vaig vore la tele(a casa de "Caie") I vaig desdejunar. Vam pujar al terrat a deixar uns joguets i al tornar ens vam donar comte que "Caie" es va deixar les claus possades en la porta i no podiem entrar. Vam entrar a casa d'una amiga que teniem en l'edifici i vam cridar des d'allí a ma mare que ens va dur la roba(estavem en pijama)Ella va intentar obrir la porta en unes cartulines però no va poder. Vam cridar a mon pare menrtres jo anava amb ma mare de camí a l'O.V.I. Mon pare si que va poder. Quan l'O.V.I. es va acabar, vam tornar a casa i em vaig possar a fer els deures de la setmana. Vaig acabar i vaig jugar a la WII i després amb el meu jermà. Vam dinar i vaig fer una becaeta. Ens vam possar a fer galetes caseres i el sopar. Vam sopar veient la
peli : "los siete magníficos"i ens vam anar a dormir.

Diumenge:

Em vaig despertar i vaig vore la tele. Vaig desdejunar i em vaig possar a estudiar per l'examen de teoria. Vaig tocar el piano i vaig jugar a la DS. Vaig jugar amb el meu germà i vam preparar el dinar tots junts. Vam dinar i ens vam anar a l'hemisferic a vore un documental sober Aràbia. Vam tornar i ens vam fer una taça de xocolata calenta en galetes caseres de l'altre dia. Vam fer el sopar i el meu germà va jugar a la WII. Vam sopar i ens vam anar a dormir.


Dani

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada