divendres, 31 de desembre del 2010

les paraules et fan sentir algo?

Les paraules tu les dius per formar frases pero hi ha paraules que et fan sentir algo especial per a bó o per a roïn  .Per eixemple, a mi : mor. Esta paraula em fa sentir mal, perque apart de que pense en les persones que s'han mort de la meua familia, també s'han mort persones que significaben algo per a algú i asó em fa sentir trista. O tambe estàn les paraules: el alba, estes paraules em fan sentir en pau en mi mateisa. Es com si em relaxar.
Tambe està: chiguagua. Esta en fa gràçia i en fa ganes de cantar na na na na chiguagua na na na na chiguagua oooooooooo chiguagua .Jo crec que si ens pararem a pensar la mitat de les paraules et fan sen tir algo mes profund de lo que pot sicnificar una altra paraula. Penseuo.

Maria.



chiguagua






Puesta de sol multicolor
el alva

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada