dimarts, 4 de gener del 2011

any nou!

El any nou el vaig pasar en casa perque varem fer una festa entre amics. Estabem ma mare, Julian (l 'home de ma mare), una amiga de ma mare que es diu Salu i la seva filla Nora uns altres amics que venien de madrid,
un altre amiga que es diu Amparo, la meua iaia i per supost jo.
Quan ja varem estar tots escomençarem en la picaeta, despres ens donarem els regals dels amics invisibles sense dir qui erem, si ho adivinaba be i si no tambe.Nora la filla de Salu la amiga de ma mare es portà
un karaoke i estiguerem cantant u ratet , després vinge el corder.Ho arreplegarem tot i quen pasà un rato ma mare tragué dolços, café etc, i estiguerem cantant hasta l'hora de les campanades,que ficarem antena 3 per veureles, peerque Teo, el home de Mercedes es el que prepera els planols de eixe programa .Quan les campanades acabaren vaig tirar totes les uves, creia que m atragantaba. Tots el anys em pasa el mateix . Després depresa obrirem tosts els cotillons i a pasarseu bé no, requetebeeeeeeee. Nora es quedà a dormir. Teo i Mercedes també perque viuen a madrid, però la mare de Nora s'en va anar

                                                                   Un petit incendi

 Ma mare ficà espelmes per a decorar la taula pero una  es va caure i es van pendre algunes servilletes
i després el mantel. Ma mare ràpida agarrà les servilletes i lis dona varies xafaes hasta que ja no hi hagues foc i en el mantel Julian tirà  aigua per apagà el foc. Després quedà una fumaguera ma mare ho va obrir tot menys mal que es va queedar tot en un Susto.  

                     
                                                                        Jo
                                           Nora
                                         jo i Nora
                                     Teo i Julian
                                  Mercedes,Salu, Conxa ma mare.,i Conxa la meua iaia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada