dimarts, 4 de gener del 2011

el pri mer dia de2011 a la platja

Com el dia anterior havien sigut les campanades i tots es quedaren a casa a dormir varem desi dir anar a dinar a la plaja . jo i la meua gossa Kora estaguerem jugant. Jo li tira ba pedres i ella les arreplegaba i me les portaba. Kora també va fer forats, es va banyar en la platja etc. Quan tornavem cap al restaurant ens varem trobar en el meu germà mes major Alex i la seua novia Flo . eE diu Florentine i es alemana pero casi tot el mon li diu Flo,
Al fi dinarem tots junts. Nora una amiga meua ens ensenyà un truc impressionant .Deixaba una forqueta en la seua palma de la ma i sense menejar la ma ni els dits la menejana.Varem dinar una gran paella de carn. Jo em vaig enfadar amb el meu germà perque de carn jo sols volia el muslito però com ell et ficava el que te tocaba i a mi no em tocaba no em va ficar. Al fi ma mare em dona el seu muslito perque lei donaba pena.
                                                                        Alex i Flo                    
 

  



Però el que mes rabia en donà es que no en volia ficar muslito pero quan acabà de ficar a tot el mon encara sobrà uno i no me'l va donar, me'l va tindre que donar la meua mare.

1 comentari: