diumenge, 9 de gener del 2011

UN DISSABTE MOLT DIVERTIT

Hola amics: avui m´ho he passat molt bé .Primer he anat al centre comercial del Saler, amb els meus oncles i les meues cosines. Despres varem anar a comprar roba per al meu oncle, pero mentres el meu oncle estava comprant la meua tia, la meva germana i les meves cosines ens varem anar a jugar a unes atraccions, una estona. Mes tard quan el meu oncle ja havia acabat ens anarem a dinar a un restaurant  i varem dinar un hamburguesa a trossets amb creilles .A continuació vaig jugar una estona la meua germana i jo amb la nostra cosina Sara en el MAC DONALS que hi havien unes coses molt xules per exemple un mini circuit que tenies que fer-lo correguent i et contava el temps que feies si apretaves el boto d´eixida i al final un altre boto per que pare de comptar el temps.Com voliem passejar un poquet varem anar al riu que esta en la Ciutat de les Ciencies que hi havia un caminet molt xulo que hi havia bastants animals hi havien: porcs, ovelles, ponis,  un cavall, ect. La veritat es que m´ho havia passat molt bé amb els meus oncles, pero aixó no havia acabat encara faltava el aniversari de la meva cosina Alba que alli vaig coneixer a la seua veina que es diu Sofia i es Ucraniana i vaig descobrir que patinava molt bé perque varem patinar una estona i jo vaig estrenar els meus patins blaus, i quan ja era l´hora de cantar-li moltes feliçitats a la meua cosina, varem anar a menjar el pastis, pero jo no vaig menjar, perque era de xocolata. CARLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada