diumenge, 2 de gener del 2011

El circ gran fele

Aquestos Nadals, he estat al circ gran fele, un circ preciós.
L'espectacle d'aquest any s'anomenava: Habana
He anat amb una amiga meva que es anglesa, amb Shashi  i també he anat amb el meu pare i la seua mare(la mare de la meva amiga), i com que era el dia d'abns de cap d'any despres els majors no han deixat de fer cridades a nose on.
A l'espectacle, hi havia convidats la risa i l'humor, cosa que va fer que tots els xiquets s'ho passarem genial.
El que més hem va agradar de l'espectacle va ser quan una dona i un home es varen pujar molt alt de la carpa i  es soltaren de mans de una plataforma i mes coses.
El payaso va ser molt divertit, sobre tot al tunel de la mort o algo així.
Ja, ja, ja, com ens varem riure la meva amiga i jo.




Ara, estic esperant a que arriben els reis mags i hem porten regals.

Lucia Pascual



                                                                                                                         



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada